הפרדת תוצאות צמודות

כשחיפשתי היום קידום אתרים (בגוגל כמובן) הבחנתי בתוצאה מפתיעה, 2 התוצאות של חברת ריקונספט הופרדו, תוצאה אחת הופיעה במקום ה2 ותוצאה אחרת הופיעה במקום ה8.
מיד בדקתי את תוצאות החיפוש של הביטוי השכרת רכב (ביטוי של מספר לקוחות אצלנו בנירמי קידום אתרים) והבחנתי כי גם שם התוצאות של חברת
AVIS הופרדו.

נכון לעכשיו התוצאות חזרו למצבן הטבעי בו 2 תוצאות מאותו צמודות אחת לשנייה, לדעתי המצב החד פעמי שהבחנתי בו הבוקר הוא הנכון יותר, אני מקווה כי גוגל ישנו את התצוגה כבר בזמן הקרוב.

צפו בתמונת המסך המראה את תוצאות החיפוש לביטוי קידום אתרים:

עידן בן אור

יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרי קידום אתרים נוספים

לא יודע אם כל מקדמי האתרים עושים את זה, אבל הסטייה שלי היא בדיקת המיקום של הביטוי "קידום אתרים" בכל...

12.05.2009
|קידום אתרים למתחילים

חברות קידום אתרים רבות אוהבות להציג ולהתגאות בהצלחות שלהן,הגיוני. הבעיה מתחילה כאשר המדד לתחרותיות הוא מספר התוצאות בגוגל עבור אותו...

16.04.2009
|קידום אתרים למתחילים

בזמן שנסעתי להרצליה שמעתי פרסומת שהסתיימה בשורה "חפשו בגוגל XX והגיעו לאתר החברה". באותו רגע נזכרתי בעוד פרסומות מהסוג הנ"ל...

01.04.2009
|קידום אתרים למתחילים