כבר זמן רב שקיים ריקוד גוגל מאוד מיוחד.
מסיבה לא ברורה הפכו בגוגל ישראל (ולפי דיווחים גם בגוגל העולמי) את השורה הרביעית בגוגל (המקום הרביעי) לשורה טסטים.
במגוון ביטויים (בינהם ביטויים חזקים כמו השכרת רכב וקידום אתרים) ניתן לראות שהמקום הרביעי משתנה כל הזמן, אך אין זה ריקוד גוגל סטנדרטי היות והאתרים הנכנסים למקום הרביעי מגיעים ישירות מהעמוד השני והשלישי!
מדוע החליטו החבר'ה בגוגל שהמקום הרביעי הוא המקום לטסטים שלהם?
ההשערה שלי אומרת כי המקומות הראשון, השני והשלישי זוכים בערך לאותה כמות תעבורה, לכן גוגל לא רוצים לקפח את האתרים שמגיעה להם כמות תעבורה מסויימת ולכן בחרה בשורה הרביעית – מספיק גבוה אך לא בשלישיה הפותחת.
בתחילה חשבתי כי השינויים הללו זמניים ומהווים חלק מריקוד גוגל כללי, אך לאחר שהעמוד הראשון, פרט למקום 4 התייצב בצורה יחסית הבנתי כי מדובר על דבר שונה.
עד מתי גוגל יהפכו את המקום ה4 לשורת המשחקים שלה אי אפשר לדעת, אבל בהחלט זוהי תופעה מעניינת שלא נתקלנו בה עד היום.
5 מחשבות על “מקום לטסט?”
לפי דעתי אין שום דבר כזה…
חח מעניין מאוד 🙂 כנראה שזה מה שקורה שלמתכנתים של גוגל אין מה לעשות בעבודה.
למזלי (הרע) עוד לא הגעתי לTOP 5 בביטויים שאני מנסה לקדם אז לא נראה לי שאני יפגע מזה.
כבר הספיקו להמציא לריקוד הזה שם " המכבסה של גוגל ", זה נכון ברב הביטויים שאלקטרו מקדמים אפשר לראות את הטסט הזה, מזלנו שהאתרים שלנו ממוקמים במקום 1 מקסימום 3.
בקיצור שיגיע כבר לסחיטה הריקודים האלה מורטים עצבים.
ניתן לשים לב לקצב התחלופה הגבוה של המקום הרביעי לעומת שאר המקומות ולהסיק גם מזה.
אוקיי, זה מעניין !
אחד האתרים שלי במילת החיפוש המשנית עבר למקום 4 (אבל לא מדף 2 או 3 אלא מאותו עמוד אבל מקום 10) ומאוד שמחתי…
מצד שני, במילת הקידום המרכזית, נדחף איזה דף לא ברור למקום 4.
תודה על ההסבר… לא חשבתי על זה קודם.